fredag 8 maj 2009

Jag och syster



Var och hälsade på på jobbet igår...var där i lite mer än 2 timmar, var HELT slut när jag kom hem. Inte van vid att höra och se så mycket folk samtidigt. Många intryck och mycket prat att lyssna till. Går tydligen väldigt fort att komma in i ensamheten och isoleringen *läskigt*


Var in till stan och köpte 2 nya mattor, en att ha under matsalsbordet och en under soffbordet *ursnyggt* vilken skillnad det blir med mattor egentligen. Mina första mattor :) Jag har alltid varit helt anti mot mattor men ja...tiderna ändras och jag ändras och nu har vi 2 mattor i huset :)

Ikväll kommer syster yster och hennes sambo, dom ska stanna till söndag...ska bli så kul!!!! Ikväll blir det grillning och några öl och lite spel. Imorgon kommer mamma och hennes gubbe och då ska vi ner till marknaden, funderar på hur det kommer gå med mitt knä...men men i värsta fall får jag väl sitta på nån parkbänk och så får dom gå runt...eller så får jag gå i snigelfart...jaja det visar sig. Sen på kvällen blir det massa PARTY!!!!!!!!!!

Hade huvudvärk igår och känner att jag börjar få det nu igen, ska gå och dricka lite vatten så går det kanske över....usch jag blir stressad över att vara sjukskriven....speciellt när arb.kamraterna säger att ju längre jag går hemma desto svårare kommer det att vara att komma tillbaka och att chefen funderar på om jag över huvud taget kommer att kunna komma tillbaka *snyft* Har aldrig ens tänkt så. För mig har det alltid varit självklart att jag ska tillbaka till jobbet. Så fort knät är fixat räknar ju jag med att jag kommer vara bra i knät....hmm jaja ingen idé att fundera på det där nu, men det var ganska svårt att sova inatt...

Väntar på att vårdcentralen ska ringa, måste få en tid till läkare för förlängd sjukskrivning....är så förbannat trött på det här nu! Vet inte vart jag ska göra av min frustration!






1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med lite bilder =) fast de va ju inte dom vackraste på mej dock! fan va kul det ska bli i helgen! vi åker så fort tim kommer innanför dörren har redan packat hehe =) ses snart

puss