fredag 15 maj 2009

En vecka...

En vecka har gått sedan syster och hennes sambo var här, vad fort tiden går...! Fast det känns inte som det...Hmm, vet inte hur jag fick ihop det där...
Helgen blev iaf jättelyckad! Så himla kul...
Imorgon kommer Sanna hit och då blir det party igen :) Ska åka in och hämta henne vid bussen och sen ska vi ta en tur på stan innan vi åker hem hit och gör oss redo för allt kvällen har att erbjuda oss.
Antingen blir det en tur till Birgers eller kanske Tellus, beror på vart allt folk är.....först tänkte jag hamnen men hörde av min andra Sanna att det inte alls var mkt folk där än, blir mer när sommaren och den "riktiga" värmen kommer *längtar*
Har varit till polisen och fixat nytt pass, men har dock inte hämtat ut det ännu. Spännande det nya med fingeravtrycken....
Nästa fredag åker vi till Sicilien men bara över helgen, kommer hem på måndag igen...ska bli skönt att komma iväg en stund, komma ut en stund och se något annat...
Igår hade vi hot och våld-kurs på jobbet...har några fina blåmärken och ömma punkter idag *tack J*

Fick massa papper från försäkringskassan idag som jag var tvungen att fylla i, fick ringa både till chefen och till personal för att få reda på allt jag behövde veta så att jag kunde fylla i blanketten *suck* Hoppas jag får pengar snart....A skrämde mig rejält och sa att jag antagligen inte kommer få pengar förrän efter sommaren pga alla långa väntetider och köer...Kan bara inte stämma...nej det tro´r vi inte på...här är vi optimistiska :)

Jaha, ska jag göra nu då???

Just det måste ju ringa och anmäla mig till Historia A-kursen...det ska jag göra nu!

1 kommentar:

Helena sa...

Vad bra att J lyckades krama om dig ordentligt hehe

Du kanske skulle använda dig av några hot och våld grepp på FK!!!