onsdag 6 maj 2009

Inte långt från deprimerad

Har nu haft konstant ont i mitt knä i 2 dagar *tycker synd om* Man ser hur dammet bara frodas och skiten bara växer i hörnen här hemma, man vill inget hellre än att bara gå runt att städa, sånt som är normalt och enkelt i vanliga fall. När man precis är på väg till att påbörja städningen hugger det till i knät och man blir påmind om smärtan och går tillbaks till soffan för att åter endast titta på dammet och skiten...... SKITJOBBIGT!!!!!!! Håller på att bli tokig här hemma!!!!

Tror knät håller på att samla på sig vätska igen, gjorde så förbannat ont att tömma det sist så jag drar mig för att kontakta läkaren igen för tömning... Förresten så är han sjuk och det är ju så att på den här vårdcentralen så är det bara han som kan det där med att tömma knän och ge kortisonsprutor! *suck* Är urless på det här nu!!!!


Nästa vecka påbörjas altanbygget, kommer bli bra sen när det blir klart *längtar* Har nu även kommit på att vi samtidigt kan passa på att bygga ett snyggt tak över entrédörren, behövs lite mer övertalning men A nappade på idéen. Men jag skulle få ringa till byggherren och fråga honom om han även kunde hjälpa oss bygga den...och det kommer jag göra.


Sen har jag hittat jordens finaste tapet till hallen, men den ska vi inte tapetsera förrän i höst men jag har redan bestämt mig. A hade inget att säga till om. Jag hittade den igår och sa direkt till A att han hade inget att säga till om i det valet. Idag var vi till måleritjänst och tittade på den IRL, så fin!! Sen hittade vi en bra tapet till dom övriga väggarna i hallen. Det kommer bli så grymt snyggt!!!!

Inga kommentarer: