torsdag 21 maj 2009

Äntligen, äntligen, äntligen!!!!!!!

Jag är överlycklig!!!!!!!!
Vaknade kl.04.17 inatt av att jag fick sån där jävla smärta i knät så att jag inte kunde röra mig. Fick väcka A och be honom hjälpa mig upp ur sängen genom att försiktigt dra benet mot sängkanten. Efter c.a 2 timmar satt jag äntligen i soffan på nedervåningen och fick använda samma snygga sovstil som sist när jag fick så där jävla ont!! Men den här gången gick inte smärtan över, jag har haft konstant ont HELA dagen men så nu helt plötsligt släppte smärtan. Kl. 21.32 blev jag smärtfri!!! Vilken underbar känsla! Det går inte att beskriva!! Jävla tur att jag hämtade ut kryckor igår, annars hade jag inte klarat mig idag, då hade jag blivit tvungen att ligga kvar i sängen. Kryckorna stod ju såklart kvar i bilen så A fick springa ut till bilen då tidigt i morse :) Hade ju inte ett dugg ont igår....
Nähe nu måste jag sätta fart och packa för imorgon åker vi till sicilien =D Hoppas värmen gör gott för mitt knä, men kryckorna är väl bra att ha utifall att.....

1 kommentar:

Linda sa...

Men fy va ditt knä bråkar!! Är lite avis på att ni ska åka! Ha så skönt!!