måndag 22 juni 2009

Vänster knä??!!

Idag är det operation på mitt högra knä....ska även prata med läkaren ang. mitt vänstra knä som nu har börjat göra exakt likadant som högra. Med låsningar och det värker hela tiden....*suck* nu har jag inga stora förhoppningar på operationen, jag vet ju att jag fortfarande kommer ha exakt samma problem med vänster nu och det är bara att börja om från början med röntgen och undersökningar....*suck* När ska det här sluta?? Börjar seriöst bli allvarligt trött på det här. Kul att komma till chefen och säga "jo operationen av mitt knä gick jättebra men nu är jag fortsatt sjukskriven för vänster knä"....låter inte direkt bra....Nähe, hoppa in i duschen och skrubba mig med descutan....

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars syster yster.. Hur mår du och hur gick allt? hmm låter ju tragiskt att du ska hamna i rullstol innan du fyllt 30, nä så illa är de inte hoppas jag.

Krya på dej peace and love