onsdag 24 juni 2009

Uppdatering

Midsommarhelgen var underbar, åkte ut till stugan på fredagsförmiddagen och var kvar där till söndagseftermiddagen. Fredagen bestod av allt som en midsommar ska bestå av det var dans kring midsommarstång det var jordgubbstårta det var brännboll och självklart sill med färsk potatis och sen grillat till kvällen det var även en hel del alkohol med i bilden det enda som saknades (saknades är väl fel ord) var regnet. Underbart väder hela dagen och även kvällen var fin. Lördagen var tråkigare med massa regnskurar men vädret på söndagen var desto bättre. När vi åkt i land på södagseftermiddagen så blev det en tur till minigolfbanan i nyköping. A hade suttit och berättat för alla hur kul jag tycker det är trots att jag alltid förlorar och han vinner stort över mig. MEN tji fick han....jag vann av alla oss 6, endast 47 slag hade jag A kom 4:a med sina 64 slag..både Tessan och Eva slog honom, Haha...Skadeglädje är den ända sanna glädjen :)

I måndags var det operation, allt gick ra men jag var sjukt trött!!! Läkaren plockade ut 3 broskbitar varav en var så stor att han var tvungen att skära upp lite extra. Jag har en grop stor som en fem-krona där det fattas brosk. Där hade han borrat några hål så att blodflödet skulle öka och så småningom bilda bindväv. Tyvärr var mitt knä så pass skadat att det aldrig kommer fungera som ett vanligt knä :( Läkaren skrev en remiss till sjukgymnaster som var specialinriktade på idrottsskador så med mycket träning så kanske mitt knä blir någorlunda iaf. Blev fortsatt sjukskriven till mitten på augusti.

Gårdagen sov jag mest bort, följde med Linda på baklucke loppis på jogersö, det var trevligt :) Igår fick vi även tak på våran veranda, så där har jag suttit i skuggan idag *skönt*

Nähe, väntar på att A ska komma hem så ska vi sen åka in till nyk. och ta fästingvaccin.
Göra sig lite i ordning då...han borde komma snart!

Kommer lite bilder sen....

Inga kommentarer: