måndag 15 juni 2009

TACK!!!!!!!

Har haft den bästa helgen ever!!! Så grymt kul!! Haha länge sen jag skrattade så...Sanna du är verkligen underbar!! Så skönt att ha dig, man kan ha hur kul som helst med dig


Jag lyckades på något sätt att få hela 26 myggbett under lördagskvällen, det konstiga är att ingen annan fick ett enda...hmm...Tack!

Var och kollade på ett så fint hus i torsdags med Linda...inte för att vi ska flytta men man fick ju verkligen lust att göra det. Huset var HELT perfekt! Lagom stort, allt nyrenoverat. Ja allt som man vill ha!

Nu är det i alla fall klart att det blir Historia A till hösten. Ser faktiskt verkligen fram emot det! Ska bli kul!!

Jaha, en vecka kvar tills operation..hmm..känns lite pirrigt men det är skönt att det är många som försöker lugna en...

Snart midsommar...ska bli kul! Hittade en jättesöt klänning som jag ska ha då..:)

Har inte så mycket att göra, sitter just nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga tvätten och sen lägga in ytterliggare en tvätt....

Imorgon ska jag träffa Linda och Ida, ska leka lite med Ida medans Linda skulle få lite annat gjort ;) Hehe....

2 kommentarer:

Linda sa...

Tjoho!!
Välkommen i myggklubben, precis så brukar jag ha det :-P
Perfa att du vill leka med Ida medans jag blir vacker, har ju odlat upp en skog nu haha

Sanna sa...

Tack själv gumman!! Riktigt kul var det :D

O du kommer va så fin på midsommar! :)

Puuuuussss!!!!