söndag 28 juni 2009

2009-06-28

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen. I torsdags hade jag en skitdag, hade ont i båda knäna och kunde inte ta mig fram och sen blev det bara tycka-synd-om-mig-själv och frågeställningar om varför just JAG måste drabbas av allt det jag drabbas av när det finns ungefär 10 miljoner till som jag skulle kunna dela med mig till...*suck* men sen kom A hem och muntrade upp mig lite och sen åkte vi till hans syster för att ha stugmöte, bestämma möbler och lite grejor. Blev ett bra möte. Vi är iaf nöjda. Imorgon blir det en tur till ikea med svägerskorna för att testa möblerna vi har tittat ut =)

Igår åkte jag hem till mamma och blev av med bandaget på knä´t så skönt! Nu har jag bara små plåsterbitar för stygnen. Sen när jag kom hem blev det en snabb sväng i duschen och sen byta om för middag och allsång på Sailor... Tidlund och Jocke var grymma!

I fredags var vi hembjudna till Janne och Sara, var vid Saras stuga. Jättemysigt. Så himla god mat!! Men jag hade som vanligt sovit skitdåligt på natten så jag var trött, lite tråkigt. Men kul hade vi iaf!!

I onsdags var vi hembjudna till husets förra ägare på middag tillsammans med hans ursöta lilla son och hans mamma....Han hade sagt åt sin mamma att hon var tvungen att ta på sig byxor för att jag skulle komma och allt handlade hela tiden om vad jag ville och vad jag tyckte...han hade stora bekymmer med mitt bandagerade knä..sa flera ggr It´s broken?? Haha kunde inte låta bli att skratta då detta uttryck användes flitigt under en viss Bulgarien-resa -06
Ska tilläggas att sonen är typ 5 år gammal. Han pratar flytande engelska, ryska(litauiska) och italienska. Grym är han!!! Nu har han även börjar prata en del svenska =)

Igår åkte grannarna på sin sommar-resa blir borta större delen av sommaren och vi är husvakt och ska vattna blommor, mata fiskar och ta in posten.

Jaha, nähe nu har jag nog inte så mycket mer att skriva...ska ut och lägga mig i solen ett tag.

Inga kommentarer: