onsdag 17 juni 2009

2009-06-17

Igår morse kom Linda och Ida förbi en stund innan Linda skulle iväg och bli fin:)
Det gick jättebra att vara själv med Ida, varken hon eller Lisa är ju egentligen inte några "svåra" barn att vara med. Men man var ju ändå lite nervös...men som sagt allt gick jättesmidigt och Ida var lycklig bara hon hade telefonen eller ett reklamblad att leka med :)

När Linda kom tillbaka hängde jag lite tvätt, sen lurade (jag är inte svårlurad) hon med mig på EM´s lagerrea. Åhh jag hittade så fin duk och fina kuddöverdrag till altanen sen....längtar tills taket ligger på plats så man kan börja inreda där snart...I måndags var jag även in till Jysk och köpte massa filtar i härliga färger.
Duken och kuddarna matchade filtarna perfekt!

Idag blir det till att åka in till stan och shoppa mat till helgen. A jobbar heeeeela dagen :( Åkte vid 8 i morse och kommer hem vid 22...då ska vi rulla massa köttbullar =)

Dags att åka kanske så jag kan njuta lite av solen sen!
Ha en solig och underbar dag!!

Inga kommentarer: