måndag 26 januari 2009

Vilken kväll de blev..

Jag blev ju tvungen att byta mitt dagpass igår mot ett kvällspass, så jag kunde ju tyvärr inte vara med Magnus och Linda när dom spelade bowling och sen åt middag...tråkigt.
Tyvärr så fungerade det inte med deras barnvakt till yngsta flickan så när jag slutade jobbet så fick jag skjutsa hem dom.
Och det var då vi fick den smarta ideén(som inte kändes lika smart i morse) att vi sitter hemma hos dom och tar ett par glas vin, sagt och gjort och så blev det.
Drack bara ett par glas vin men ojoj vad dom glasen kändes. Min man skrattade åt mig heeela vägen hem. Jag har jätteont i min armbåge sen jag ramlade i hallen när jag skulle ta på mig skorna samtidigt som jag skrattade åt linda som ramlade i trappen, till slut låg vi typ båda i en hög på golvet...måste ha sett kul ut.
Jag mådde inte alls bra idag, brukar ALDRIG må dåligt dagen efter men idag var det hemskt...kul att åka och jobba då...Sanna på jobbet trodde jag grät för jag var så glansig på ögonen..haha, ja just det!!

Nu ska jag sova!
God natt!!!
KRAMAR

Inga kommentarer: