söndag 4 januari 2009

!Uppdatering!

Länge sen jag skrev nu så jag får väl ta det från sist...

Nyårsafton 31/12, jobbade till 15.00 åkte sen hem och började fixa i ordning mig för kvällen. En mysig kväll blev det med god mat, goda vänner och fina fyrverkerier

Nyårsdagen 1/1, jobbade kväll 14-21.30 lugn dag/kväll

Fredag 2/1, jobbade till 15.00 åkte sedan hem till Sanna, eller hon skulle träna så jag tog en sväng på stan och gick till ett solarie jag brukade gå till när jag bodde i k-holm...hmm måste verkligen ta upp solningen igen...känner mig så blek och tråkig.
Kom sen hem till Sanna och då började Fredrik direkt att serva oss först med hamburgare sen blev det glögg och vin och sen mera glögg och mera glögg:) sen gick han och la sig och det var då det hände!!! Lakritsshotsen kom fram!!!!!!! Oh no!!
En otroligt trevlig kväll blev det iaf, Sanna och jag däckade ordentligt strax efter 02...hörde inte ens att Fredrik och Isac var vakna nån gång där mitt i natten :)

Lördag 3/1 MASSA SNÖ UTE!!!!!!!!!!! LIVET ÄR UNDERBART!!!!!!! Tog närmare 2 timmar att åka hem :(

Söndag 4/1 Mamma kom och hälsade på, ställde sig direkt i köket och slängde ihop en fiskgratäng, vad lätt det ser ut=) Inte så mycket mer att berätta....

Börjar jobba imorgon igen och jobbar sedan HELA veckan endast ledig torsdag=(

Inga kommentarer: