måndag 12 januari 2009

Var och firade min svåger igår, som fyller 45 på Onsdag *GRATTIS* Han fick en resa av oss till Sicilien så den 22 Maj åker vi iväg...hoppas jag får ledigt bara...hmmm tror chefen kommer skrika rakt ut när jag frågar om ledigt...hon har en tendens att göra det, men jag förstår henne, har ju inga vikarier alls kvar nu sen den nya avdelningen startade upp, eller ja den startar upp imorgon...
måste iaf ta ledig fre,lör,sön och jag tror jag jobbade måndagen också..typiskt att dom var tvugna att boka just den helgen, Anders jobbar också hela helgen så han måste också ta ledigt :( Hade ju varit lite bättre att ta en helg då vi är lediga då det bara är vi 2 som jobbar helger...svågern och hans fru jobbar dagtid precis som svägerskan och hennes man..men men det är inte lätt att tänka på allt,men kul ska det bli
<-Hotellet
Lite bilder från staden, Cefalú

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh,va mysigt!! Hoppas ni får en kanonresa!!:)