lördag 10 januari 2009

Lättskrämda?!

Kom på en rolig sak som hände igårkväll på jobbet....

Vi hade spanat in en bil som var lite mystisk...den stod uppe i skogen med lysena på och så var det några som hade pannlampor och gick och leta runt bilen, de höll säkert på i en halvtimme, trekvart.
En kollega var nyfiken och gick upp för att kolla men vågade sig inte riktigt fram, så vi gick tillsammans, när vi närmar oss så släcker personen pannlampan *konstigt* sen ser vi hur pannlampan tänds igen och springer rakt emot oss, vi blir rädda och springer....när jag sedan vänder mig om för att se om han kommer efter ser jag att han springer åt andra hållet...det är då det går upp för mig att dom övar nattorientering...*haha*
Vi fick oss ett riktigt gott skratt *haha*

3 kommentarer:

Anonym sa...

ha,ha... det skulle man ha sett..;)

Anonym sa...

haha vilka va det mer som jobbade?

Sussa sa...

Hehe det var Eva och jag som gick och kollade...Agge stod i fönstret och hade telefonen i högsta hugg ifall vi skulle råka ut för nåt, Helena och Veronica jobbade också...haha så kul!