måndag 24 november 2008

Vilken helg!!!

Länge sen jag hade så här kul!!!!!!!!!! Nu känner man sig på topp igen, behövde verkligen den här energikicken!
Jag åkte ju hem till kära k-holm i fredags direkt efter jobbet. Åkte hem till Sanna där hon och Fredrik hade bakat pizza *mums* sen piffade jag till mig lite och försökte även sminka deras son..hmm han var inte så hajj på det :( Men sen så åkte vi hem till min lillasyster Lena där även hennes kompis Camilla var. Och då började singstar partyt!!! Sjöng hela kvällen förutom ett litet uppehåll för att spela pratmakarna...hehe syrran skulle förklara karaff vilket är ett ganska lätt ord....fast inte om man inte vet vad det är....haha badkar + giraff = kartong?! *väntar på bilder*

Sen på lördagen åkte jag hem hit till ockle igen, och då var det bara att snabbstäda huset lite då vi skulle ha en liten förfest inför begravningsfesten för Jollen!
Vilken kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dansade verkligen hela kvällen, så himla kul....Bra musik och bra mat ALLT var verkligen bra.

Igår kom mamma och hälsade på så vi lagade lite god mat och bjöd dom på. Fick en jättefin amaryllis! Ska se om jag kan ta en bild sen och lägga in.

Inatt har det snöat massor och det snöar än!!!! Jag är så glad och humöret är verkligen på topp. Nu ska jag bara vänta på att håret ska torka lite efter duschen sen ska jag ner på stan och kolla jacka på team sportia sen till järnhandeln och köpa julgransfot till ute granen och även utebelysning! Då har Anders inget val, han vill inte ha utegran men det är ju ett måste nu när man bor i hus!

Jobbar kväll idag...hmm, känner mig dock mindre laddad för det...men kvällen går säkert fort, hoppas jag=)

På onsdag ska jag och Anders åka på spa...Hasseludden. Vi fick det i bröllopspresent av mamma. Ska bli riktigt mysigt....

Inga kommentarer: