måndag 3 november 2008

Måndag kväll

Bion var väl sådär, kändes mest bara som att man kollade på ett flimmer. Scenerna byttes så snabbt så man inte riktigt hängde med, vem sköt vem var det dom goda eller onda man hängde inte med det blev för mycket helt enkelt!! Inte nån film jag rekommenderar.

Snart kommer mannen hem, skönt!
Imorgon är jag LEDIG!!!
Då ska jag ta sovmorgon, ska sova till minst 9
sen bara mysa på förmiddagen, på eftermiddagen ska vi till k-holm först hämta förstoringarna från bröllopet sen hem till Sanna och Fredrik.

Eventuellt ska Lena (syrran) och Tim komma och sova över på fredag! Hoppas, hoppas dom kommer. inte sett dom sen typ augusti :( Såå tråkigt.... kanske sjunga lite singstar haha så kul! Speciellt när man älskar att sjunga men som i mitt fall absolut inte kan. Hm det blir ju kul för dom andra. Men då måste jag nog först ta till lite starkare varor för det...tur att mannen åkte till tyskland i onsdags ;)

Nej nu blir det soffläge för min del, fortfarande den gamla:(

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm ska nog börja kalla mannen din för mannen hihi verkar som han fått heta det nu i denna blogga

Sussa sa...

Ja men då vet ju alla att det är mannen, skulle jag börja skriva Anders. Kanske nån blir förvirrad...Man vet aldrig. Vi väntar fortfarande på nytt träffdatum eftersom ni inte kunde det senast uppgjorda och skulle återkomma med nytt!!!! Dålig stil!!!