tisdag 4 november 2008

LEDIG!!!!!

Somnade strax efter 22 igår och vaknade 9 i morse, sovit bort nästan ett halvt dygn...men så skönt=)

Ska hoppa in i duschen nu och sen bege mig in till stan, ska kolla synen. Har fått sån huvudvärk nu, nästan varje dag. Får se om man kanske behöver glasögon....hmm det visar sig. Finns ju mkt snyggt nu!

Idag får vi äntligen hämta förstoringarna!!!!!!!!! Dom är säkert superfina!! Anledningen till att det tagit så lång tid är att fotografen inte blev nöjd med dom 2 första förstoringarna så han skickade tillbaka dom till västerås där dom görs. Men nu hade han äntligen blivit nöjd med tredje exemplaret. =) Jaja han är iaf noggrann=)

Ska hem till syrran idag en sväng och träffa dom eftersom dom inte kunde på Fredag :( Ska hämta mamma från jobbet också så man får se henne, var också evigheter sen :( Sen ska vi hem till Sanna och Fredrik.

Nähe duschen och sen stan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh, förstoringen va helt underbar!! Ni är så fina!!:)

Skit kul o ha er här idag!! Som ALLTID!!! Hoppas vi ses snart igen.. iaf nästa tisdag!!

PUSS!!!

Anonym sa...

Gick inte att skriva i din blogg:( *SUCK* Så jag skriver väl i min egen då....TACK så jättemkt för idag!!! Det var lika trevligt som alltid, det är såååååååååå kul att ses!!! Synd bara att vi inte hann färga mitt hår:( Får ta det en annan gång. Kanske nästa Tisdag? Om jag överlever med utväxten så länge? Hmmm
Frida undrar om vi vill komma på fest på lördag, i Valla! =) Nu ska jag sova
PUSS & KRAM <3