söndag 2 november 2008

November och svinkallt!

Jaha...Kryssningen var grymt rolig, synd bara att karlarna inte orkade med mitt och Sannas tempo bara...(dom gick och la sig runt 23-24) Sanna och jag kom i säng strax innan 04 =D sååå kul hade vi iaf, var en jätteduktig trubadur på båten som sjöng Hallelujah så fiiiiint!!

I tisdags blev det inge k-holm då mannen jobbade kväll så Sanna och Fredrik kom och hälsade på oss igår och sov kvar till idag!!! Så kul och mysigt. Självklart var lilla Isac med också. Men på Tisdag är allt åter som vanligt, ska även passa på att hämta bröllopsförstoringarna hos fotografen på tisdag! *längtar*

I onsdags fick vi tapetserat här hemma hos oss, vardagsrummet! Det blev så otroligt snyggt!!!! Så eftersom vi hade rivit ut alla möbler så passade vi på att möblera om, med gott resultat. Nu väntar man bara på att soffan ska komma så är vardagsrummet också klart. Nästa projekt blir nog antingen innerhallen och trappen eller så blir det ytterhallen, har inte riktigt bestämt oss.
Satte även upp nya gardiner i vardagsrummet och vilken skillnad det blev! Rummet ser så mkt större ut. Sen var jag och shoppade nya julgardiner, hittade så fina! Längtar tills jag får sätta upp dom!

Ikväll ska vi gå på bio och se Bond, James Bond :) Men först hinner vi se starten på formel 1 och kraschen..=) för visst kommer det bli krasch! Det tror vi, Hamilton får inte komma i mål!!!

Har varit en lugn och skön helg på jobbet...Haha vilka arbetskamrater man har, skrattade så jag fick träningsvärk i magen! Haha....så roliga!

Nej nu ska jag duscha och göra mig i ordning inför biokvällen!

Inga kommentarer: