onsdag 8 oktober 2008

Kul och inte kul :) :(

Igår var vi ju som sagt och hälsade på Sanna och hennes kille Fredrik. Jag och Sanna fick ju tid för oss själva och det behövdes verkligen....Så skönt att ha nån att prata om sina problem med och att hon hade samma problem som jag var ju bara ett plus. Eller ja det är ju inte kul att vi har samma problem men det är så skönt att prata med nån som verkligen förstår!!! Hon stöttar mig ju iofs alltid vad det än är men det är ju svårt att sätta sig in i en situation som man aldrig varit i....så därför var det så skönt att få prata ut med nån som tyckte och kände exakt lika som en annan! Kändes helt plötsligt mkt bättre. Konstigt att en annans problem kan göra att man själv mår bättre, men det är väl det att man får veta att man inte är själv med problemen utan att det finns folk runt omkring en med samma problem:)

Idag har jag fått stryk på jobbet:( en patient som fick spel*suck* Men det är ju bara att tänka att det inte var riktat mot en personligen utan hon är ju där för att hon är sjuk och mår dåligt, kunde ha varit vem som helst.

Snart kryssningdags:) Räknar ner dagarna!! Ska bli skönt att komma iväg en stund, en liten minisemester....med mycket PARTY!!

Nähe börja göra sig i ordning lite kanske...snart dags att åka och hämta svägerskan och sedan bege oss till linedancen=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen va säger du.. jag skulle ha varit där o skyddat dig! Gick det bra!?

Japp,snart är det party!! inte länge kvar nu till du får se FINLAND för första gången!!!:)

Linedance, nu har du nog allt glömt o berättat nått...ha,ha,ha..