måndag 6 oktober 2008

Jobbig dag:(

Har varit en jobbig jobbar dag idag :-( Trodde aldrig jag skulle vakna när klockan ringde halv 6 i morse men jodå kvart över kom jag upp så då var det bara att hoppa i kläderna och köra fooort till jobbet.
Men nu är jag iaf ledig till på onsdag. Har precis kommit in efter en promenad, ska vila lite innan jag ska gå och sola och gå på vattengympa med en vän.(Gunilla)
Imorgon blir en fullspäckad dag, först ska jag jobba lite(telefonmöte) sen ska jag åka hem till en kompis (Linda) och så ska vi fortsätta kolla på Grey´san(Vi har grey´s anatomy-maraton, kommit till säsong 2 bara) sen efter det ska jag och mannen åka hem till min bästaste bästa vän (Sanna)Han tränar bowling med KAIK precis som Sanna´s kille så då får jag och Sanna lite ensamtid med varandra=) Längtar till imorgon.....

Inga kommentarer: