fredag 3 oktober 2008

Blogg!

Efter många påtryckningar från min vän Sanna så har jag då äntligen skapat mig en egen blogg!!
Vad den kommer att handla om, vet jag inte riktigt men antagligen så kommer det bli en hel del skriverier om renoveringen här hemma som pågår för fullt. T.ex. så blev äntligen toaletten på övervåningen klar igår! Så skönt!! För er som inte vet hela historien så har vi helt enkelt gjort om en gammal klädgarderob till toalett på övervåningen. Vatten och avlopp var redan framdraget så vi behövde bara tapetsera och kakla/klinka (kommer aldrig lära mig vad som är vad) golvet och självklart köpa toalett,handfat och badrumsskåp. Här nere på entréplan håller vi också på för fullt, förra veckan blev målningen av köket klart och tapetseringen av "matrummet" så nu är det bara vardagsrummet kvar...och hallen och rummet där uppe och....man kan ju hålla på i evigheter.

Förra helgen kom ett par vänner till oss och tog med sig våran tuijahäck hem till sig, så skönt att bli av med den.

Inga kommentarer: