fredag 10 juli 2009

Bestämt mig!

Okej, jag vet...jag är dålig. Har bara varit nere i en djup svacka med mycket tycka-synd-om-mig-själv tid. Helt ofattbart hur trött man kan bli på kroppen som inte funkar som den ska. Finns miljoner saker jag vill göra men inte kan p.g.a mina förbannade knän!!!! Kommer seriöst bli komplett tokig snart! Det är inte långt ifrån, fick iaf en liten paus från allt tycka synd om mig själv, igår när Sanna och Antonia kom. Som vanligt har Sanna en otroligt dålig inverkan på mig och 3 flaskor vin gick ju ner utan problem. Mådde också därefter idag....

Idag har jag också bestämt mig för att äntligen göra den tatuering som jag drömt om i 2 år nu! Nu ska det bli av, måste först övertala A. Han är väl inte direkt själaglad över mitt beslut. Och jag vill ju självklart inte göra något som han tycker är fult. Så jag hoppas han kommer gilla den minst lika mycket som jag gör. Han kommer snart hem från jobbet och då ska han få se den. Håll tummarna för att han gillar den! Vill verkligen ha den. Kommer bli så grymt snyggt!!!

Snart blir det att resa iväg på semester, ska bli sååå skönt att komma bort från allt ett tag! Slippa se dessa 4 väggar! Slippa allt! Bara rymma ifrån och glömma verkligheten.

Håller även på att kolla resor till vintern. Funderar skarpt på att resa bort på min 25-års dag, så jag slipper ha nåt stort kalas. Har ju även en hel del semester att ta ut, värre är det med gubben. Men vi löser det säkert.

Linda har fått in mig på tankar om att köpa en epilator. Nu är jag helt frälst och typ bara MÅSTE ha en, men jag vill ha en som funkar i vatten. Har fått för mig att det kommer göra mindre ont då, när man duschar i varmvatten. Har hittat en från philips som jag funderar på att införskaffa....

2 kommentarer:

Anonym sa...

du menar väl ine att jag har dåligt inflytande :) haha själv vaknade jag pigg och glad! kram

Sussa sa...

Skönt för dig, jag låg i soffan fram till klockan typ var 16-17. Världens huvudvärk och riktigt trött...ujj ujj...