lördag 11 juli 2009

All alone :(

Idag är jag helt ensam HELA dagen, trist...men men.... spelade in lite filmer igår som jag kan titta på idag...spelade in Dante´s peak och sen när jag gått och lagt mig fick jag se att dom visar ju Rain man på trean så då var det bara att tassa ner för trappen och tajma (tima,time) den också! Har faktiskt sovit riktigt bra inatt, inte vaknat alls lika mycket som jag gjort tidigare nätter.

Dagens planer ser ut som så....jag tänkte ta mig ner till city och självklart inhandla det obligatoriska lördags-godiset sen tänkte jag springa förbi tattoo-ställena och se om dom har öppet och då ev. få kostnadsförslag och lite info om när dom har tider...Nu när jag har bestämt mig så vill jag göra den på en gång! Vill ha NU! Finns mycket som jag skulle vilja ha NU! ;) men vissa saker får man helt enkelt ge sig till tåls...;)

Inga kommentarer: