lördag 3 oktober 2009

Lördag....

Ikväll är det ladies night med Sanna som gäller....åhh ska bli så kul...är taggad till 1000!!
Förra helgen blev också kanon, var på öl och whiskey-mässan sen när vi kom hem drog jag och A ner till gamla oxd och där var hon!! Den bästa!!! Sanna!!! =) åhh så mkt kul vi hade den kvällen...;) plommonvin =D Haha, jaja kvällen slutade iaf med att vi hjälpte ett gammalt par hem och fick då som tack en flaska hemgjort plommonvin, vilket ska insupas ikväll =)

Nu ska jag snart åka till julita och få lunch av mamma *skönt, slipper jag laga mat åt mig själv* sen åker jag hem till Sanna och plattar hår och sminkar mig och sånt som hör till =) Sen drar vi till norrköping =D Yejj...ska springa upp nu och skriva ut biljetter och vägbeskrivning....har aldrig varit i himmelstalundshallen....

Nej nu måste jag sätta fart.

Ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: